Sunday, October 07, 2007

i'm too bored.

BUT ren yi men is nice too.(:



Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When i last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know i'll be there



Funny how all dreams come true
Like a fool I'm into you
The day we met I lost my sanity
Funny how I feel for you
Like a fool I'm into you
You washed away my insecurity



我难过的是忘了你忘了爱
尽全力忘记我们真心相爱
也忘了告诉你
失去的不能重来



随便张望都崩溃
回忆在每个地方
相爱的画面为什么那么心伤
我只是一个傻瓜
为你把眼泪流光
心碎了却还是假装自己好坚强
我笑的好傻
不过在掩饰哀伤
痛的时候才真的看见绝望
为你把力气用光
也许你早就不在我却还在奢望
你走的好静
一点也没有声响
这种离开
原来才最叫人永远难忘



原谅我这个爱情的傻瓜
爱你都放不下
屏住了呼吸
只为听你的一句回答


别傻了- ren xianqi zhou hua jian.

my FAVOURITE!
tang yu zhe's songs!



分開以後 每當想到你就會低下頭
緊握著手 不知過了多久
我相信你 也會有一樣的辛酸難受
都曾經深愛過誰又真的捨得

再你離開之後 想快樂也只是一種強求
一個人 怎麼過都是愁
懂得擁有 卻未必能讓你為我停留
最後只剩遺憾 拉住我不放手



亲爱的我只求拥抱你一秒 让心跳解释没有了你不能跳
再一次因为你把自己燃烧 哪怕这世界毁灭殆尽我只要
分开我打坏我看看我的好 任凭你感觉我对你的戒不掉
再一次把心动用你来套牢 交换一辈子等你我都嫌太少 爱我

No comments: