Wednesday, December 03, 2008

Diary

a page from my diary,

(i don't know why, this is the only page i feel like writing it in Chinese. hmm.. more "feel" i guess. lol)


谢谢你,
在我难过的时候,一直陪着我。

谢谢你,
在我和他xx后不知所错时,一直逗我笑。

谢谢你,
在我最需要人家关心时,给我关心。

谢谢你,
在每次我最闷的时候,陪我聊天。

谢谢你,
在每当我很想为他流泪的时候,安慰我。

谢谢你,
在我需要鼓励时,一直鼓励我。

谢谢你,
不会在意我只在闷或伤心的时候,才来找你。

或许。。。你做的只是举手之劳。但是这些事都对我意义重大。有时候,我会做一些会让你不开心的事,但你从来没责备过我。

谢谢你,告诉我他不直得我为他哭泣。

所以。。我决定以后不再纠缠你了。。 对不起。



I'm not confessing my love for anyone here k.
I'm just showing my gratitude for what that person had done for me.
:D

Don't ask me who i wrote it for...
that person will feel that it is for him/her if he/she really did all those things to me.

Auf wiedersehen.

No comments: